fredag 24. august 2007

Skolestart

Nå er skolen startet for fullt og hele klassen sitter i full konsentrasjon og skriver blogg. Vi har nemlig fått i oppgave å lage oss en blogg der vi skriver om noe som interesserer oss. Jeg velger å skrive om litt forskjellig men det blir nok mest om klær og mote :)
Igår var det duket for grillfest på skolen og da måtte jeg jo selvfølgelig innom en tur. Distrè som jeg er, klarte jeg selvfølgelig å glemme kamera så det blir ikke bilder derfra. Men det var en morsom kveld med mange nye ansikter. Jeg har en mistanke om at det var et stort flertall av førsteklassinger der.
Nå har jeg akkurat sjekket kontoen min og til min store overaskelse har jeg endelig fått stipend! Så da blir det shopping på meg :)
Bilder av fangsten kommer etterhvert...

Ingen kommentarer: