torsdag 15. januar 2009

Eagles of death metal baby!


I dag driver jeg å prøver å få litt orden i denne overfylte leiligheten, noe som ikke alltid er helt enkelt i og med at den er liten og full av alt mulig. Jeg er nemlig ikke noe minimalist og finner alltid saker og ting jeg MÅ ha, så det blir fort mye etterhvert. Men jeg gjør mitt beste med den plassen jeg har og det begynner allerede å se bedre ut. Jeg gleder meg vilt til jeg har råd til noe eget som er litt større og som har en mye bedre planløsning!

9 mars spiller Eagles of death metal på Rockefeller og jeg har så lyst å se de, men har jo ikke penger nå :( Men har bursdag på tirsdag så kan jo håpe på at noen er så snille og gir meg billett til konserten. Noen venner av meg skal dit så hadde vært dødsgøy å få vært med- Bare å krysse fingrene :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhhh Eagles of death metal skal jeg også på,da sees vi sikkert,hihihi..
Knut
P.s bloggen din rocker..
Du kan ikke skrive noe mer om transemote da??