onsdag 7. oktober 2009

Jeg vil ha en liten..... kanin!




Jeg har helt siden jeg flyttet hjemmenfra savnet å ha dyr i nærheten og har tenkt at jeg må vente noen år til jeg kan skaffe meg en hund. Jeg er nemlig oppvokst med hund i huset, og har to små søte hunder hjemme i Bergen som jeg savner fryktelig. Først tenkte jeg på å skaffe meg marsvin, så tenkte jeg på å kanskje heller skaffe meg en hamster, men etter å ha lest masse info på nettet har valget landet på kanin. Jeg vet enda ikke hva det blir til for jeg må fundere litt på hvordan jeg skal få plass og hvordan sikre ledningene mine. Tenkte å ta meg en prat med Dyrebeskyttelsen og slikt for å få mer informasjon rundt kaninhold. Jeg vil ikke gå halvhjertet inn i dette! Jeg skal sørge for å vite så mye som mulig om det å ha en innekanin og sørge for at jeg kan gi h*n det den trenger. Vil helst ha en jente og en gutt da kaniner er veldig selskapssyke. Har lest at man kan trene de opp ved hjelp av en klikker, slik som med hunder. Jeg liker å lære hundene mine triks så dette kan bli morsomt!


Her er forresten et bilde av en av søtnosene mine, Ishi.




Ingen kommentarer: