mandag 12. oktober 2009

The L Word

Det tok en stund for meg å oppdage "The L Word" siden jeg ikke fikk inn Tv3 før for rundt to år siden. Men etter bare én episode skjønte jeg at dette var en serie det var verdt å få med seg. Problemet er at jeg begynte å se på serien i sesong 5. En smule seint ja. Så nå har jeg begynt helt på nytt med sesong 1. Har allerede kommet til sesong 3 og sliter litt med å løsrive meg fra skjermen for å gjøre ting som er en smule mer produktive. Selv om det frister veldig å låse seg inne i noen dager og ikke gjøre noe som helst annet enn å glo på denne fantastiske serien. Har du ennå ikke fått med deg denne super-underholdene serien, som forøvrig dessverre ikke lages mer, kan du gå inn på denne siden og glo deg ihjel! Eller kanskje du bare vil se episodene om igjen.





Forresten så skal kanalen "Showtime" lage 9 episoder av "The Real L Word: Los Angeles" der de skal følge livet til seks ekte lesber. Kanskje noe å få med seg?

1 kommentar:

Silje Erika sa...

Helt enig i at man ikke kan løsrive seg fra denne serien :D Sjekk ut bloggen min også: www.siljeerika.blogg.no
Du kan legge inn kommentar om hvem du tror drepte Jenny litt lenger ned der:D Det er morsomt å se hva folk tror;) Klem Silje Erika^^