mandag 5. juli 2010

Twilight

Jeg var lenge imot hele Twilight-sirkuset, men etter at broren min kjøpte seg den første filmen ga jeg etter for nysgjerrigheten. Det måtte jo være noe med disse bøkene og filmene som var bra siden så mange hadde lagt sin elsk på de. Jaggu ble jeg ikke frelst etter de første minuttene av filmen. Robert Pattinson er HOT! Og hele historien er mye bedre enn jeg trodde. Etter den første filmen kjøpte jeg meg alle bøkene og pløyde gjennom de på kort tid. Jeg syns bøkene er bedre enn filmene, men slik er det jo alltid og jeg har alikevel somlet meg avgårde for å se både New Moon og nå Eclipse. Jeg går sjelden på kino så det sier vel sitt. Eclipse innfridde den. Likte spesielt kampscenen på slutten, alltid bra med litt action ;) Nå er det bare å vente på neste film i serien. Gleder meg!

Ingen kommentarer: