søndag 14. februar 2010

Movie night

Denne helgen har jeg ikke vært helt i form så jeg bestemte meg for å heller bli hjemme å se så masse film jeg bare orker! Har kjøpt meg medlemskap på megavideo og har allerede sett tre filmer. Adventureland, Role models og Thirteen. Den siste har jeg sett to ganger før, men jeg har så utrolig dårlig hukommelse så jeg husket ikke så mye av den annet enn at den var bra. Har du ikke sett den ennå, burde du virkelig se den! De to andre filmene er også vel verdt en titt.
Idag har både Valentines day, morsdag og fastelaven falt på samme dag, men iogmed at jeg verken har kjæreste eller en mor som bor i nærheten og er ganske dårlig, velger jeg å tilbringe dagen hjemme foran skjermen. Ikke dumt spør du meg!
Slenger med et bilde Ryan Renolds, som spiller i filmen Adventureland, bare fordi han er så vannvittig kjekk!

Ingen kommentarer: